مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-24سياسي

وظیفه ی مدیران در هر شرایطی پاسخگویی به رسانه است


امام جمعه تبریز با بیان اینکه وظیفه ی مدیران در هر شرایطی پاسخگویی به رسانه است، گفت: مدیران اجرایی باید اعتماد مردم را جلب کنند و هدف مدیران همواره خدمت گذاری به مردم باشد.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، روز پنجشنبه، 2 شهریور ماه در آیین عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت هفته ی دولت، اظهار کرد: استفاده از تفکرات جوانان با بهره گیری از تجربه ی بزرگان در سطح میانی مدیریت ها از اقدامات مهم و تاثیرگذار دولت انقلابی است.

وی ادامه داد: علیرغم مشکلات زیادی که در کشور وجود دارد کشور با تلاش های دولت طی دو سال اخیر گامی در مسیر پیشرفت برداشته است که قدردانی از تلاش های شایان دولت خدمت گذار را بر خود ضروری می دانم.

وی با اشاره به ساده زیستی رییس جمهور، افزود: از خدمات رییس جمهور دانشمند و خدمت گذار کشورمان در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قدردانی می کنیم و اجتناب از تشریفات و ساده زیستی وی را می ستاییم.

آل هاشم بیان کرد: مواضع انقلابی دولت سیزدهم به ویژه در امور مربوط به سیاست خارجی بسیار بجا بوده و به همین دلیل شاهد تحرکات جدی و مطلوب در این حوزه هستیم.

وی با بیان اینکه سفرهای خارجی ریاست جمهوری و سفر مقامات عالی رتبه کشورهای دیگر نشانگر موفقیت های حوزه دیپلماسی دولت است، اضافه کرد: امیدوارم تحرکات حوزه دیپل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه ی مدیران در هر شرایطی پاسخگویی به رسانه است

وظیفه ی مدیران در هر شرایطی پاسخگویی به رسانه است