مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-22بين الملل

امیدواری ترکیه به برقراری صلح طولانی مدت در قره باغ


وزیر دفاع ترکیه ابراز امیدواری کرد پس از عملیات نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان در قره باغ، صلح بلندمدت حاصل و نکات توافقنامه صلح اجرایی شود.

- امیدواری ترکیه به صلح در قره باغ وزیر دفاع ترکیه ابراز امیدواری کرد که پس از عملیات نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان در قره باغ، صلح بلندمدت حاصل و نکات توافقنامه صلح اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاشار گولر وزیر دفاع ترکیه امروز (جمعه) نسبت به برقراری صلح طولانی مدت در منطقه قره باغ کوهستانی ابراز امیدواری کرد.

گولر در مصاحبه با روزنامه ملیت ، گفت که ترکیه انتظار دارد پس از عملیات نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان در قره باغ، صلح بلندمدت حاصل و نکات توافقنامه صلح اجرایی شود.

وی درباره درگیری مجدد اخیر در قره باغ توضیح داد: در پایان دور جدید درگیری های یک روزه، آنها (نمایندگان تشکیلات مسلح در قره باغ) گفتند ما تسلیم می شویم، همه سلاح هایمان را کنار می گذاریم و از اینجا می رویم .

بر این اساس، وزیر دفاع ترکیه در ادامه اشاره کرد که روسیه هم در بیانیه خود اذعان کرده که تمام اراضی منطقه قره باغ کوهستانی متعلق به جمهوری آذربایجان است.

به نوشته ملیت، گولر سپس با اظهارات تحریک آمیز علیه ایروان، مدعی شد: [نیکول] پاشینیان [نخست وزیر ارمنستان] بیانیه ای داد مبنی بر اینکه با کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری ترکیه به برقراری صلح طولانی مدت در قره باغ

امیدواری ترکیه به برقراری صلح طولانی مدت در قره باغ