مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-10بين الملل

السودانی: رویکرد بغداد، تقویت روابط منطقه ای است


نخست وزیر عراق رویکرد دولتش را تقویت روابط همسایگان و کمک به یکپارچگی منطقه ای توصیف کرده و تاکید داشت: این مسیر به ثبات منطقه کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد شیاع السودانی ، نخست وزیر عراق، امروز یکشنبه، 10سپتامبر تاکید کرد که دولت بغداد مسیری را دنبال کرده که براساس تقویت روابط و روند یکپارچگی منطقه بنا شده است.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی عراق واع ، دفتر رسانه ای نخست وزیر در بیانیه ای اعلام کرد که او امروز از هیأت مجلس شورای عربستان سعودی به ریاست ابراهیم محمد القناص استقبال کرده است.

القناص رییس کمیته دوستی عراق و عربستان در مجلس ریاض است و به همراه سفیر سعودی در بغداد به دیدار نخست وزیر عراق رفته است.

السودانی ضمن خوش آمدگویی به هیأت سعودی، بر اهمیت استمرار و تحکیم روابط دو کشور برادر در تمامی سطوح و تحکیم مشارکت های اقتصادی و تجاری و روابط تبادل فرهنگی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: دولت ما از بدو انجام وظایف خود، راه تقویت روابط و یکپارچگی منطقه ای را در پیش گرفته است، رویکردی که هدف آن اتحاد برای مقابله با چالش ها و بحران هایی است که منطقه و ملت های برادر و دوست ما از سر می گذرانند.

السودانی با تاکید بر هماهنگی مواضع و ایجاد روابط نزدیک با همه کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: بغداد به عرصه ای برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی: رویکرد بغداد، تقویت روابط منطقه ای است

السودانی: رویکرد بغداد، تقویت روابط منطقه ای است