مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-28فرهنگي

ویدیو / تصور می کنند نمی توان فیلم سیاسی ساخت


دو سال قبل که مهدی آذرپندار از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به انجمن سینمای جوانان ایران آمد، اهدافی را در مراسم معارفه خود برشمرد که یکی از مهم ترین آن ها تاکید او بر هدایت چگالی بودجه انجمن به سمت تولید آثار بود، - روندی که همچنان از محوری ترین برنامه های او به شمار می رود، اما اعتبار آن را در کل سال های فعالیت این انجمن قابل اعتنا می داند.

آذرپندار با حضور در خبرگزاری ایسنا درباره لزوم ایجاد جسارت در بین فیلمسازان جوانان گفت و تاکید کرد که بسیاری از فیلم سازان برای ساخت فیلم کوتاه در زمینه های مختلف مانند سیاسی جسارت ندارند.

دریافت 47 MB خبرنگار: شیما غفاری، پرستو فرهادی / تصویربردار و تدوینگر: یزدان قربانی دو سال قبل که مهدی آذرپندار از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به انجمن سینمای جوانان ایران آمد، اهدافی را در مراسم معارفه خود برشمرد که یکی از مهم ترین آن ها تاکید او بر هدایت چگالی بودجه انجمن به سمت تولید آثار بود، روندی که همچنان از محوری ترین برنامه های او به شمار می رود، اما اعتبار آن را در کل سال های فعالیت این انجمن قابل اعتنا می داند.

آذرپندار با حضور در خبرگزاری ایسنا درباره لزوم ایجاد جسارت در بین فیلمسازان جوانان گفت و تاکید کرد که بسیاری از فیلم سازان برای ساخت فیلم کوتاه در زمینه های مختلف مانند سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدیو / تصور می کنند نمی توان فیلم سیاسی ساخت

ویدیو / تصور می کنند نمی توان فیلم سیاسی ساخت