مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-27اقتصادي

جهش گازرسانی در فارس/ پوشش گازرسانی در استان به 99 درصد رسید


مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: در هفته دولت پروژه های گازرسانی در 2 شهر ، 63 روستا و 330 طرح صنعتی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت به بیان عملکرد شرکت گاز استان فارس در دولت مردمی سیزدهم پرداخت و اظهار داشت: آرمان دولت سیزدهم رسیدگی به معیشت محرومان و توزیع عدالت محور امکانات و خدمات است بر همین اساس استراتژی شرکت گاز استان فارس بر مبنای تبیین شعار سال بارگذاری شده و برای حمایت از صنایع و گازرسانی به مناطق دور افتاده از هیچ تلاش و ممارستی فروگذار نیستیم.

میدانشاهی ادامه داد:با افتخار اعلام می کنیم که پوشش گازرسانی در سطح استان پهناور فارس به مرز 99 درصد رسیده و در جبهه سیستان و بلوچستان هم در راستای مسئولیت اجتماعی به فعالیت مشغول هستیم، هفته دولت فرصت مغتنمی است تا با بیان دستاوردهای قوه مجریه در حوزه گازرسانی شاهد تبلور و جوانه های امید در جامعه باشیم.

وی افزود:خود را با افتخار خدمتگزار مردم ولایت مدار فارس و سومین حرم اهل بیت علیه السلام بدانیم هرچند که این روزا سیاه پوش اربعین حسینی هستیم و تکرار جنایت عناصر تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم می کنیم اما با عزمی راسخ تر در جبهه های سازندگی ایران اسلامی ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش گازرسانی در فارس/ پوشش گازرسانی در استان به 99 درصد رسید

جهش گازرسانی در فارس/ پوشش گازرسانی در استان به 99 درصد رسید