مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 22:352023-09-05ورزشي

بازگشت پنج رکاب زن «سفیرهای فرهنگی دروازه کربلا» به کرمانشاه


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: پنج دوچرخه سوار که به عنوان «سفیرهای فرهنگی دروازه کربلا» به شهر کربلا عازم شدند مشب به کرمانشاه باز می گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ایمان درخشی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، ظهار کرد: پنج دوچرخه سوار را 6 روز پیش به یک سفر به عنوان سفیرهای فرهنگی دروازه کربلا راهی کرده ایم که تا شهر کربلا رکاب زدند.

وی افزود: این دوچرخه سواران در حال برگشت به استان هستند و اکنون در شهرستان اسلام آبادغرب توقف کرده اند و فردا به کرمانشاه می رسند، این دوچرخه سواران تمام مسیرهای کرمانشاه تا کربلا را رکاب زدند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با نوشتن جمله ((سفیرهای فرهنگی دروازه کربلا)) بر روی لباس هایشان از همه شهرهای در مسیر کربلا سفر کردند و این کار از طریق سازمان فرهنگی انجام شد.

وی گفت: از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه وجود یک سری اقدامات روتین و یک دسته رویدادها و برنامه ها بوده است و دسته دیگر، برنامه هایی به صورت خلاقانه با رویکرد گردشگری، مذهبی و ترویجی شکل داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پنج رکاب زن «سفیرهای فرهنگی دروازه کربلا» به کرمانشاه

بازگشت پنج رکاب زن «سفیرهای فرهنگی دروازه کربلا» به کرمانشاه