مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-02سياسي

تعداد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان تا مهرماه به 900 دستگاه می رسد


در مهر ماه سال جاری 150 دستگاه اتوبوس به ظرفیت فعلی ناوگان اضافه شود که با این اقدام مجموع اتوبوس هایی که در اختیار شهروندان در سطح شهر قرار می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از اصلی ترین مباحثی که بیشترین زمان این جلسه را به خود اختصاص داد، مسئله حمل ونقل شهری بود.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی قرار داریم، گزارشی از اقدامات برنامه ریزی شده در این حوزه باید تهیه می شد که بررسی ها نشان داد وضعیت موجود در حال حاضر با توجه به مجموعه اقدامات مدیریت شهری در تأمین ناوگان با پیگیری های بسیار و صرف هزینه های بالا نسبت به گذشته بهتر شده است.

نورصالحی تصریح کرد: در مهر ماه سال جاری مقرر شده است تعداد 150 دستگاه اتوبوس به ظرفیت فعلی ناوگان اضافه شود که با این اقدام مجموع اتوبوس هایی که در اختیار شهروندان در سطح شهر قرار می گیرد، بالغ بر 900 اتوبوس خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: این تعداد امکان دارد به 970 دستگاه نیز افزایش پیدا کند، اما به طور قطع تعداد 900 دستگاه اتوبوس با آغاز ماه مهر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان تا مهرماه به 900 دستگاه می رسد

تعداد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان تا مهرماه به 900 دستگاه می رسد