مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 01:552023-08-28اجتماعي

پرونده ثبت جهانی دره خرم آباد 25 شهریور به یونسکو می رود


معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه پرونده ثبت جهانی دره خرم آباد 25 شهریور به یونسکو ارسال می شود، آخرین خبرها از وضعیت هتل «صخره ای» را اعلام کرد.

- خرم آباد - معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه پرونده ثبت جهانی دره خرم آباد 25 شهریور به یونسکو ارسال می شود، آخرین خبرها از وضعیت هتل صخره ای را اعلام کرد.

رضا دالوند در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به موضوع ساماندهی حریم قلعه تاریخی فلک الافلاک ، اظهار داشت: یکی از زیرساخت های اصلی در حوزه گردشگری، قلعه تاریخی فلک الافلاک است.

ساماندهی حریم فلک الافلاک تا 1403 وی با بیان اینکه قسمتی از ضلع شمالی این قلعه تملک شد، اما ضلع جنوبی آن به خاطر مشکلات و کمبودهای اعتباری هنوز تملک و ساماندهی نشده است، عنوان کرد: با توافقی که با سپاه داشتیم، در صورت تأمین اعتبار به موقع که البته بخشی از آن تأمین شده، در سال 1403، ضلع جنوبی قلعه تاریخی فلک الافلاک نیز ساماندهی و تملک می شود.

معاون عمرانی استانداری لرستان، بیان داشت: در ادامه ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک در استان پیگیری خواهد شد.

پرونده ثبت جهانی دره خرم آباد 25 شهریور به یونسکو می رود دالوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پرونده اولیه ثبت جهانی دره خرم آباد در 25 شهریورماه به یونسکو ارسال می شود، عنوان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ثبت جهانی دره خرم آباد 25 شهریور به یونسکو می رود

پرونده ثبت جهانی دره خرم آباد 25 شهریور به یونسکو می رود