مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-23سياسي

شفاف سازی در حوزه غذا و دارو با سامانه های هوشمند


رییس سازمان غذا و دارو، با اشاره بر لزوم شفافیت فرایندها از طریق توسعه سامانه های هوشمند تأکید کرد و گفت: سامانه های تصمیم یار گامی بزرگ برای شفافیت در حوزه غذا و دارو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدحیدر محمدی، در مراسم رونمایی از داشبوردهای پشتیبان تصمیم (تصمیم یار) این سازمان که با حضور وزیر بهداشت و برخی از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با رونمایی از این سامانه ها بخشی از دین خود را برای شفافیت فرآیندها و توسعه دانش مدیریتی ذی نفعان در مسیر سامانه های هوشمند و در نهایت توسعه سلامت الکترونیک ادا کرده باشیم.

ما به این اقدامات قانع نیستیم و این سامانه ها هر روز درحال توسعه هستند و امیدواریم که این سامانه ها برای مردم مفید واقع شوند.

وی افزود: انتظار داریم این فرآیندها در اختیار همه ذی نفعان باشد.

آنچه امروز رونمایی شد داشبوردهای مدیریتی است که بخشی از آن در اختیار ذی نفعان ما قرار می گیرد، این داشبوردها بر مبنای داده هایی است که از حدود یک دهه قبل در سازمان غذا و دارو جمع آوری شده اند.

به گفته معاون وزیر بهداشت، با تلاش های شبانه روزی در سازمان غذا و دارو و بهره گیری از مجموعه های دانش بنیان و دانش مدیریتی خود از این داده های خام و پیچیده استفاده و به گونه ای آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی در حوزه غذا و دارو با سامانه های هوشمند

شفاف سازی در حوزه غذا و دارو با سامانه های هوشمند