مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-09سياسي

طرح «تکام» در کردستان اجرا می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» به عنوان سند تحول روستا در دولت سیزدهم در کردستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان  کردستان در سال جاری اظهار کرد: عملکرد در اجرای طرح تکام یکی از شاخص های بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در استان است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید برنامه های پیشنهادی خود را ارائه و هر سه ماه یکبار گزارش اقدامات را به دبیرخانه منعکس کنند، خاطرنشان کرد: خط قرمز استان برگشت اعتبارات عمرانی است از هیچ مدیری قبول نمی کنیم یک ریال از اعتبارات عمرانی را برگشت بزند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان خاطرنشان کرد: طرح تکام توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه   به عنوان سند تحول روستا در دولت سیزدهم به منظور تثبیت جمعیت روستاها و مهاجرت معکوس و اصلاح ترکیب جمعیتی روستا در کردستان اجرا می شود.

محمدی خاطرنشان کرد: جامعه هدف اجرای این طرح در استان باید مشخص شود، البته با توجه به اینکه آخرین آمار جمعیتی استان مربوط به سرشماری سال 1395 است، نمی توان این آمار را ملاک اجرای طرح قرار دهیم، پیشنهاد ما آمار مراکز بهداشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «تکام» در کردستان اجرا می شود

طرح «تکام» در کردستان اجرا می شود