مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 21:252023-09-17اقتصادي

آمادگی شرکت پخش فرآورده های نفتی برای سوخت رسانی به مناطق عشایری و صعب العبور


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در بازدید مناطق سخت گذر و عشایری، از آمادگی کامل برای تأمین سوخت زمستانی بخش های مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سالار خشایی در بازدید از منطقه صعب العبور رودریش از توابع بخش دیشموک با بیان اینکه سوخت مورد نیاز زمستان تأمین، ذخیره و ارسال شده گفت: با برنامه ریزی و نیازسنجی دقیق، سوخت موردنیاز استان به ویژه مناطق سخت گذر و فاقد گاز طبیعی به حد کافی ذخیره سازی شده و برای سوخت رسانی زمستانی تا دورافتاده ترین نقاط استان آمادگی کامل وجود دارد و خوشبختانه هیچ گونه جای نگرانی و کمبود سوختی وجود ندارد.

مدیرکل پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: باتوجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی استان ، تأمین و توزیع سوخت مناطق سخت گذر ،مرزی و سردسیر استان از اولویت های اصلی فعالیت شرکت با شروع فصل سرما است.

وی بیان کرد: با تمهیدات و  هماهنگی های انجام شده سوخت مورد نیاز پیش از آغاز فصل سرما و بارندگی آغاز شده و در حال ارسال و ذخیره سازی است ، از آنجایی که سازمان های تعاون روستایی و امور عشایری مسوولیت درخواست و توزیع فرآورده را در مناطق صعب العبور و سخت گذر بر عهده دارند همچون گذشته تمام همت و تلاش را انجام می دهیم تا قبل از شروع فصل سرما و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شرکت پخش فرآورده های نفتی برای سوخت رسانی به مناطق عشایری و صعب العبور

آمادگی شرکت پخش فرآورده های نفتی برای سوخت رسانی به مناطق عشایری و صعب العبور