مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-18ورزشي

امدادرسانی 12 گروه هلال احمر گیلان در سیلاب آستارا


مدیرعامل هلال احمر گیلان از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان با حضور 12 گروه تخصصی امدادی در عملیات سیلاب و آبگرفتگی در شهرستان آستارا خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان با حضور 12 گروه تخصصی امدادی در عملیات سیلاب و آبگرفتگی در شهرستان آستارا خبر داد.

هادی سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با دریافت گزارش سیل و آبگرفتگی در شهرستان آستارا که منجر به سیلاب و آبگرفتگی منازل و معابر در سطح شهر شده، تیم های عملیاتی پس از هماهنگی های انجام شده به این مناطق اعزام شدند و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی افزود: تاکنون 12 تیم عملیاتی از شهرهای آستارا، بندرانزلی، تالش و رضوانشهر و تیم های واکنش سریع جمعیت استان با توان 60 نفر به همراه 11 دستگاه خودروی عملیاتی و پشتیبانی، 18 دستگاه موتور پمپ تخلیه آب، چهار دستگاه قایق جیمینی و سه دستگاه خودروی باری در حال امدادرسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اضافه کرد: این تیم ها از همان لحظات اولیه در مناطق مذکور حضور داشته و مشغول امدادرسانی و همچنین تخلیه آب از منازل و سطح شهر با هماهنگی مدیریت بحران استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی 12 گروه هلال احمر گیلان در سیلاب آستارا

امدادرسانی 12 گروه هلال احمر گیلان در سیلاب آستارا