مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:302023-08-27اقتصادي

سوخت رسانی به 4 استان و تأمین سوخت 3 نیروگاه توسط خطوط لوله منطقه رفسنجان


مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در منطقه جنوب شرق (رفسنجان) طی گزارشی به عملکرد انتقال بیش از 33 میلیارد لیتری انواع فرآورده های نفتی به مبادی مصرف توسط این شرکت در طی دولت سیزدهم پرداخت.

- ایسنا/کرمان مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در منطقه جنوب شرق (رفسنجان) طی گزارشی به عملکرد انتقال بیش از 33 میلیارد لیتری انواع فرآورده های نفتی به مبادی مصرف توسط این شرکت در طی دولت سیزدهم پرداخت.

محمد قربانی پور، عصر یکشنبه، پنجم شهریور، در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت، به شاخص های عملکردی منطقه از زمان استقرار دولت سیزدهم تاکنون اشاره کرد و گفت: رسالت انتقال انواع فرآورده های نفتی را برای تأمین انرژی بخش های مختلف صنعتی در استان های جنوب شرقی کشور بر عهده داریم.

وی اضافه کرد: در این راستا با استفاده از خطوط لوله 16 و 20 اینچ رفسنجان-یزد-نایین-کاشان، خطوط لوله 14 اینچ رفسنجان-کرمان و خطوط 26 اینچ بندرعباس-رفسنجان این فرآورده ها به انبارهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، برای تأمین سوخت مورد نیاز بخشی از هموطنانمان انتقال داده شده است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در منطقه جنوب شرق در ادامه گفت: این شرکت توانسته در راستای تحقق شعار سال مبنی بر رشد تولید در مجموع با انتقال 33 میلیارد و 648 میلیون لیتر انواع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت رسانی به 4 استان و تأمین سوخت 3 نیروگاه توسط خطوط لوله منطقه رفسنجان

سوخت رسانی به 4 استان و تأمین سوخت 3 نیروگاه توسط خطوط لوله منطقه رفسنجان