مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:112023-09-05اجتماعي

اینجا کربلایی دیگر است


خبرگزاری فارس مازندران، زهرا طاهری پرکوهی این روزها دل ها همه هوایی شده و آرام و قرار هم جای دیگری است فرسنگ ها دورتر آن هم در صفوف اربعین؛ مقصد کمی دور است اما برای آنانی که دل سپردند همین نزدیکی هاست؛ دل مان با آنهایی که جا ماندند ، افراد مسن، کودکان، بیماران و سایر.

دلتنگ هستند و دل سپرده، هزاران حرف نگفته دارند که هنوز به زبان نیاوردند اما باز هم قرعه سرزمین عشق به نام شان نیفتاد، باز هم جاماندند و باز هم باید حرف هایشان را در دل نگهدارند تا قرار بعد.

خیال راهی شدن در مسیر اربعین را سال هاست که در دل دارند، دل شان جای دیگری است؛ بی قراری، شور هر ساله شده بود ولی باز هم سهم دل شان نشد.

  اما کار جالب هیات شهرستان چالوس این است تعداد زیادی از دلدادگان و عاشقان حسینی که از اربعین جاماندند برای آرامش و قرار خود و دیگران مامنی همانند بین الحرمین آماده می کنند درست همانند همان فضا تا بلکه حال دل جاماندگان را قدری خوب کند.

سومین سال است این فضا در مسیر پل آهنی شهرستان چالوس برپا می شود و چنان شوقی برپا کرده که حتی زائرانی که عازم سرزمین عشق هم شدند برای حضور و کمک برای برپایی خودشان را به اینجا می رسانند.

*شور حسینی در بین الحرمینی دیگر اینجا حال و هوای معنوی بین الحرمین کمی این طرف تر در مسیر پل آهنی در شهرستان چالوس بین الح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا کربلایی دیگر است

اینجا کربلایی دیگر است