مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-31اجتماعي

موکب «سلام یا مهدی (عج)» در سامرا تا بیستم ماه صفر میزبان زائران است


مهدی قمی، مسؤول قرارگاه سامرا و مدیر موکب «سلام یا مهدی (عج)» در شهر سامرا از خدمت رسانی این موکب به زائران اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در ایام اربعین 1402 برای دومین سال پیاپی، موکب سلام یا مهدی (عج) قرارگاه سامرا، در جوار حرم شریف عسکریین علیهماالسلام و به همت شهرداری تهران برپا شد.

مهدی قمی گفت: اسکان، پذیرایی، مراسم زیارت عاشورا و عزاداری، بسته های فرهنگی، کمک در نظافت و پاکسازی فضای اطراف حرم از جمله خدمات این موکب است که با کمک خادمان ایرانی انجام می شود.

 موکب سلام یا مهدی (عج) با مساحت حدود 3000 مترمربع و سه خیمه بزرگ اسکان به ظرفیت 2000 نفر با تجهیز 25 دستگاه سرمایشی و 2000 متر موکت و فرش، به همراهی 10  خیمه اسکان خادمان، دو خیمه خدمات پزشکی، خیمه ایستگاه صلواتی با دو دستگاه 850 لیتری تولید شربت و ظرفیت توزیع 340 هزار لیوان شربت، آب خنک و دمنوش گیاهی و همچنین احداث رخت شوی خانه، در ایام اربعین 1402، در خدمت زائران اباعبدالله در شهر سامرا جنب مضیف حرم مطهر امامین عسکریین علیهماالسلام است.

مدیر موکب سلام یا مهدی(عج) اضافه کرد: علاوه بر اقامه نماز جماعت، هرشب بعد از نماز مغرب و عشا، گعده های آشنایی با تاریخ شهر سامرا، گفتگو پیرامون شناخت امام زمان (عج)، مراسم زیارت عاشورا و عزاداری نیز در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب «سلام یا مهدی (عج)» در سامرا تا بیستم ماه صفر میزبان زائران است

موکب «سلام یا مهدی (عج)» در سامرا تا بیستم ماه صفر میزبان زائران است