مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-15سياسي

علم الهدی : آمریکا و هیچ قدرت دیگری نمی توانند در ایران بحران ایجاد کنند


افرادی که مشتاقانه در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس در حرکت هستند و حضور میلیونی زائران در حرم همه نشان دهنده عشق مردم به اهل بیت (ع) است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

- امام جمعه مشهد : افرادی که مشتاقانه در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس در حرکت هستند و حضور میلیونی زائران در حرم همه نشان دهنده عشق مردم به اهل بیت (ع) است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه مشهد گفت: از آنجا که هنوز هم رابطه عاطفی مردم ما با اهل بیت (ع) و رهبر معظم انقلاب قطع نشده است آمریکا و هیچ قدرت دیگری نمی توانند در ایران بحران ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر رضوی دوران نبی مکرم اسلام (ص) و بحرانی که در آن زمان به وجود آمد را مثال زد و افزود: بحران در زمان پیامبر اسلام (ص) زمانی به وقوع پیوست که ارتباط عاطفی بین مردم و پیامبر قطع شد و همین موضوع عامل ایجاد بحران شد.

وی ادامه داد:ایجاد بحران آمریکایی از سمت غرب و توسط صهیونیستها از یک سو و با بهره گیری از اختلافهای مذهبی، جنسیتی و مسأله زن در داخل کشور از سویی دیگر هدف گذاری شده است اما این حجم از علاقه به اهل بیت (ع) و پیامبر در کشور ما نشان می دهد که دشمن راه به جایی نمی برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی : آمریکا و هیچ قدرت دیگری نمی توانند در ایران بحران ایجاد کنند

علم الهدی : آمریکا و هیچ قدرت دیگری نمی توانند در ایران بحران ایجاد کنند