مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-30پزشكي

تلاش برای افزایش حق الزحمه دستیاران از مهر ماه


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه حق الزحمه دستیاران طی دو سال اخیر 80 درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: در تلاش هستیم از اوایل مهر امسال با هماهنگی سازمان های ذی ربط حق الزحمه دستیاران بیش از گذشته افزایش یابد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه حق الزحمه دستیاران طی دو سال اخیر 80 درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: در تلاش هستیم از اوایل مهر امسال با هماهنگی سازمان های ذی ربط حق الزحمه دستیاران بیش از گذشته افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد در برنامه تلویزیونی طبیب با بیان اینکه سابقه آموزش پزشکی در کشور مربوط به زمان تاسیس دارالفنون و 170 سال پیش است، اظهار کرد: ما در حوزه آموزش پزشکی نسبت به کشورهای منطقه خوشبختانه در وضعیت بسیار خوبی داریم .

وی با بیان این مطلب که آموزش پزشکی عمومی کشور ایران مورد تایید فدراسیون جهانی آموزش پزشکی است، افزود: این تاییدیه به مدت 10 سال به وزارت بهداشت اعطاء شده است.

فارغ التحصیلان پزشکی ایران در دنیا از اعتبار خوبی برخوردار هستند و باید خاطر نشان کرد که طی یک هفته گذشته نیز مجوز اعتباربخشی برنامه پزشکی عمومی در منطقه به ایران واگذار شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افزایش حق الزحمه دستیاران از مهر ماه

تلاش برای افزایش حق الزحمه دستیاران از مهر ماه