مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:102023-08-29سياسي

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: بازیگران باید تعهد دوساله برای حفظ حجاب بدهند


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مجازات ها در لایحه عفاف و حجاب اظهارداشت: مجازات ها اینگونه است که فراجا ابتدا متخلفین را جریمه می کند و اگر نیاز بود در برخی موارد متخلف به دادگستری معرفی می شود که قوه قضاییه موظف است مراکز رسیدگی سریع .

- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مجازات ها در لایحه عفاف و حجاب اظهارداشت: مجازات ها اینگونه است که فراجا ابتدا متخلفین را جریمه می کند و اگر نیاز بود در برخی موارد متخلف به دادگستری معرفی می شود که قوه قضاییه موظف است مراکز رسیدگی سریع به متخلفین قانون را ایجاد کند.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره مجازات افراد مرتبط با بیگانگان و شبکه های معاند اظهار کرد: سخت ترین مجازات ها برای افرادیست که با بیگانگان در ارتباط هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ امیرحسین بانکی پور از وجود مافیای چادر مشکی در کشور خبر داد و گفت: مافیای سختی پشت واردات چادر مشکی وجود دارد که نیاز است به جد دولت برای تاسیس کارخانجات تولید چادر مشکی وارد عرصه شود.

    بانکی پور با بیان اینکه دایم در رسانه ها روایت سازی غلط از قانون عفاف و حجاب می شود که بسیار دور از واقعیت  و به گونه ای که بعضی از شایعات شبیه به جوک مطرح شده است، افزود: قانون نهایی مصوب شده بسیار متفاوت از شایعات اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: بازیگران باید تعهد دوساله برای حفظ حجاب بدهند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: بازیگران باید تعهد دوساله برای حفظ حجاب بدهند