مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-13سياسي

کرامت مردم عراق بسترساز خروش میلیونها دلباخته امام حسین(ع) شد


تلاش های خالصانه و پذیرایی و محبت و کرامت مثال زدنی مردم عراق در حماسه بی نظیر راهپیمایی اربعین، بسترساز خروش میلیونها دلباخته امام حسین(ع) شد.

- قم- مدیر حوزه های علمیه گفت: تلاش های خالصانه و پذیرایی و محبت و کرامت مثال زدنی مردم عراق در حماسه بی نظیر راهپیمایی اربعین، بسترساز خروش میلیونها دلباخته امام حسین(ع) شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام تشکر آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه از از دولت و مردم سخاوتمند عراق در میزبانی از زائران اربعین 1402 به این شرح است: امام رضا علیه السلام: من لم یشکرالمنعم من المخلوقین لم یشکر اللّه عزّوجلّ (عیون أخبارالرضا، ج 1، ص 27) کشتی امن و نجاتبخش حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام همواره پناهگاه و منزلگاه دل های پاک و مظلومان عالم بوده و توسل دلباختگان و عاشقان حضرتش از یک سو و عنایت و دستگیری ایشان از خادمان و پیوستگان به مسیرش از سوی دیگر، زیباترین و زلال ترین صحنه های عاشقی را در پیش چشم عالمیان به تصویر کشیده است.

در نقطه مقابل، استکبار و عوامل آن در طول تاریخ همواره با سیاست های شیطانی خود در پی ایجاد تفرقه در جهان اسلام و تضعیف کشورهای اسلامی از جهات گوناگون و گسترش سیطره ی خود بر آنها بوده اند، اما بر خلاف میل آنها پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام با تکیه بر هدایت الهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرامت مردم عراق بسترساز خروش میلیونها دلباخته امام حسین(ع) شد

کرامت مردم عراق بسترساز خروش میلیونها دلباخته امام حسین(ع) شد