مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-20ورزشي

رییس انجمن کمیته اسپینینگ: رو به جلو حرکت می کنیم و به دنبال تربیت مربیان هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی انجمن اسپینینگ، نسترن سیف الله زاده درباره جایگاه این کمیته در فدراسیون آمادگی جسمانی اظهار کرد: - رییس انجمن کمیته اسپینینگ: رو به جلو حرکت می کنیم و به دنبال تربیت مربیان هستیم نسترن سیف الله زاده گفت: خوشبختانه براساس چشم انداز روشنی که ترسیم کرده ایم به دنبال این هستیم رو به جلو حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی انجمن اسپینینگ، نسترن سیف الله زاده درباره جایگاه این کمیته در فدراسیون آمادگی جسمانی اظهار کرد: کمیته ای که ما در آن حضور داریم زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی است.

وی افزود: بنده نزدیک به چهار سال است ریاست انجمن کمیته اسپینینگ را عهده دار هستم و در این مدت هم اتفاقات بسیار خوشایندی در آن رخ داده است به طوری که ما را به آینده امیدوار کرده است.

البته باید بگویم این رشته در ایران و حتی سایر کشورها یا وجود اینکه ورزش نوپایی است طرفداران بسیار زیادی در باشگاه های ورزشی و همینطور در میان ورزشکاران حرفه ای داردو با وجود قدم های مثبتی که در این 3 سال و اندی برای رشد و ترقی این رشته برداشته ایم،با تیم حرفه ای کمیته و همینطور حمایت های فدراسیون آمادگی جسمانی به سرپرستی گواری برنامه های هدفمند در تقویم سال جدید خود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انجمن کمیته اسپینینگ: رو به جلو حرکت می کنیم و به دنبال تربیت مربیان هستیم

رییس انجمن کمیته اسپینینگ: رو به جلو حرکت می کنیم و به دنبال تربیت مربیان هستیم