مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-14اقتصادي

مترو پرند کِی افتتاح می شود؟


اجرای مترو پرند پس از دو دهه بلاتکلیفی در حالی با اقدام انقلابی دولت به ایستگاه آخر رسیده است، که مردم برای سوار شدن بر قطار مترو لحظه شماری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، جمعیت قابل ملاحظه ای که در پرند ساکن هستند و حمل و نقل آن ها به تهران راه اندازی مترو را به یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهر تبدیل کرده است، از سویی مردم پرند مدت ها است، چشم انتظار افتتاح خط مترو این شهر هستند، تا گوشه ای از مشکلاتشان حل شود.

سال ها است، قول افتتاح مترو پرند داده می شود، اما مشکلات موجود بر سر راه این مترو اجازه افتتاح را به آن نمی دهد، شهردار تهران در نشست خبری اردیبهشت ماه خود با اصحاب رسانه در این خصوص گفته بود: مترو پرند یک امر سه جانبه بین شهرداری تهران، وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار که قرارگاه خاتم الانبیا (ص) است و قرار بود، که وزارت راه تأمین منابع زمینی را انجام دهد و ما هم پشتیبانی های فنی را بر عهده بگیریم و قرارگاه نیز کار اجرایی را انجام دهد.

علیرضا زاکانی گفت: یک تعللی اتفاق افتاد، که در خصوص تحویل زمین اختلاف نظراتی ایجاد شد، که جلسه ای در حاشیه هیأت دولت تشکیل و پروژه تعیین تکلیف شد و امیدواریم در نیمه اول سال جاری این پروژه افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو پرند کِی افتتاح می شود؟

مترو پرند کِی افتتاح می شود؟