مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-29ورزشي

ورزش کهگیلویه و بویراحمد از هفته دولت 1401 تا هفته دولت1402


مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به ورزش استان شد که کسب چندین عنوان قهرمانی در سطح جهان گواه این مطلب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عین الله دهقان در جمع خبرنگاران از صدور مجوز و تاسیس 330 باشگاه در سطح استان خبر داد و گفت: مجوز این تعداد باشگاه از طریق سامانه جامع باشگاه های ورزشی صادر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی یکسال اخیر یک هزار و 200 نفر از ورزشکاران استان در مسابقات ملی حضور یافتند، ضمن اینکه طی همین مدت ورزشکاران استان 35 عنوان قهرمانی در مسابقات بین المللی در رشته های کشتی، ووشو، مسابقات بازی هایی آسیایی، پارآسیایی،  پارآسیایی و هندبال کسب کردند.

وی با اشاره به در پیش بودن بازی های آسیایی هانگژو چین و بازی های پارآسیایی گفت: 3 ورزشکار استان در این مسابقات شرکت می کنند این مسوول به اقدامات صورت گرفته در ورزش همگانی اشاره و عنوان کرد: مسابقات جام پرچم یکی از دو رویداد ملی ورزشی استان بود که جزء استان های پیش رو بودیم و توانستیم ورزش را در سطح مناطق محروم و روستاهای دورافتاده ببریم و استعدادهای خوبی نیز کشف شد.

دهقان بیان کرد: در سطح شهرها هم مسابقات جام محلات با حضور یک هزار و 870 تیم برگزار شد که مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات به اتمام رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش کهگیلویه و بویراحمد از هفته دولت 1401 تا هفته دولت1402

ورزش کهگیلویه و بویراحمد از هفته دولت 1401 تا هفته دولت1402