مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 21:402023-09-05بين الملل

حزب الله: صهیونیست ها هیچ مکان امنی در سرزمین ما ندارند


جنبش حزب الله لبنان در واکنش به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین تأکید کرد که ملت این کشور و همه ملل اسلامی، هر گونه عادی سازی و رابطه با دشمن را رد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز سه شنبه به شدت از افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین انتقاد و تأکید کرد که رژیم آل خلیفه به انحطاط سیاسی و اخلاقی رسیده است.

 مراسم افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی  روز گذشته با حضور الی کوهن وزیر امور خارجه این رژیم و عبداللطیف الزیانی همتای بحرینی او در منامه برگزار شده است.

الی کوهن که اخیرا به بحرین سفر کرده، خبر داده بود که با سلمان بن حمد آل خلیفه ولی عهد بحرین در منامه دیدار و گفت و گو کرده است.

شبکه خبری المیادین به نقل از حزب الله گزارش داد، این سفارت در حالی افتتاح شده است که رژیم صهیونیستی در بدترین مرحله تاریخ خود به سر می برد؛ لذا این اقدام، خیانت و خنجری به ملت فلسطین است که این روزها در مقابله با تروریسم کور صهیونیسم، بزرگترین حماسه ها را خلق کرده است .

حزب الله خاطر نشان کرد: افتتاح سفارت شوم، بیانگر واقعیت رژیم آل خلیفه است که به سرعت در حال حرکت به سمت عادی سازی با دشمن است و این مسئله بر خلاف آرمانها و اعتقادات ملت بحرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: صهیونیست ها هیچ مکان امنی در سرزمین ما ندارند

حزب الله: صهیونیست ها هیچ مکان امنی در سرزمین ما ندارند