مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:052023-08-29اجتماعي

قاضی کشیک در مرز تمرچین مستقر شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با استقرار قاضی کشیک فی المجلس در مرز تمرچین دستگاه قضایی در کنار خدمت گزاران به زوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر عتباتی صبح چهارشنبه ضمن بازدید از مرز تمرچین، معبر زوار امام حسین (ع)، اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه مرزی تمرچین یکی از گمرک های مهم کشور است و به مانند سال قبل برای عبور زوّار اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اختصاص داده شده، در این بازدید ضمن خدا قوت به نیروهای خدمت رسان، در جریان کیفیت امر خدمت رسانی به زوار قرار گرفتیم و در صورتی که نیاز به ورود دستگاه قضایی برای رفع مشکلاتی باشد دستورات لازم صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی در کنار خدمت گزاران به زوار حضور دارد و با استقرار نیروی قضایی و بازدیدهای مستمر دادستان و رییس دادگستری پیرانشهر، هر کجا که نیاز به ورود، پشتیبانی و حمایت و رفع مشکل خروج زوار باشد، با استقرار قاضی کشیک فی المجلس دستورات لازم صادر می شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: الحمدلله در سایه عنایت اباعبدالله الحسین (ع) امور به خوبی پیش می رود و امیدواریم که امسال با توجه به شرایط خاصی که گمرک تمرچین دارد، بیشتر از گذشته شاهد حضور زوار باشیم و بتوانیم در نهایت امنیت و آرامش و با تمامی امکانات در خدمت این عزیزان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی کشیک در مرز تمرچین مستقر شد

قاضی کشیک در مرز تمرچین مستقر شد