مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-16سياسي

تمام افتخار فرمانده مقاومت، خادمی حرم امام رضا(ع) بود


خبرگزاری فارس کرمان _ آمنه شهریار پناه: درست است که از کرمانیم، گوشه ای از خاک ایران، اما در حقیقت قطعه ای از صحن جامع رضوی هستیم! هرکدام مان در هر بخشی از این کشور که باشیم، روی گلی از قالی های حرم نشسته ایم، ما از همان اول هم وصل به حرم بودیم، وقتی چشم باز کردیم، کبوتر شدیم، بال زدیم و دور تا دور صحن و سرای عاشقان را با چشم دل دیدیم.

مگر ما می توانستیم بدون اذن آن امام رئوف در کشوری که بخشی از آن مضجع شریف بود ورود کنیم؟ نور آن قطعه بهشتی به ما زندگی بخشید و سبب رشدمان شد.

از لطف و کرم آن مهربان امام بود که انوار توحیدی در وجودمان تابید، از نگاه او بود که قرن ها زیر بار زور نرفتیم و حرکتی زدیم که دنیا برای سالهای طولانی انگشت به دهان ماند.

دست و دعای امام هشتم پشت سر خمینی کبیر بود و او را به سمت جلو می برد، فوج فوج مردم را با روح الله همراه می کرد و این کشور را در راه عزت، افتخار و اقتدار گذاشت.

این کشور، خانه امام رضاست، حرم آقاست، مدتهاست دست قدرتش روی سر این ملت قرار گرفته و آنها را تافته جدابافته قرار داده است.

به مددش سالهای پر فراز و فرودی را پشت سر گذاشتیم و حالا به نقطه ای رسیدیم که زمین زیر پای ارتش امام رضایی ها می لرزد، آنها مقتدرتر از همیشه با یک دستشان نقاره زنی می کنند و با دست دیگرشان موشکهای نقطه زن می سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام افتخار فرمانده مقاومت، خادمی حرم امام رضا(ع) بود

تمام افتخار فرمانده مقاومت، خادمی حرم امام رضا(ع) بود