مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:402023-09-11اقتصادي

رونمایی از نقشه تاب آوری تولید در حوزه آبزیان


رییس سازمان شیلات با اشاره به رونمایی از نقشه تاب آوری تولید در حوزه آبزیان گفت: با توجه به خشکسالی های کشور لازم است نقشه تاب آوری تولید درحوزه آبزیان به استان ها ابلاغ و با جدیت دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، امروز 20 شهریور 1402 جلسه شورای مدیران سازمان شیلات ایران برگزار شد و گزارش آبزی پروری با موضوع آبزی پروری در آب شیرین ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سیدحسین حسینی، رییس سازمان شیلات ایران به نقش مؤثر شیلات در مقابله با کم آبی و خشکسالی اشاره کرد و گفت: با رونمایی از نقشه تاب آوری تولید در حوزه آبزیان، نقشه راه آینده مشخص است و باید در نخستین فرصت، این نقشه راه به استان ها ابلاغ شود.

وی ادامه داد: آبی که در آبزی پروری مورد استفاده قرار می گیرد امکان استفاده مجدد در مصارف کشاورزی را خواهد داشت بنابراین در این بخش آب هدر نخواهد رفت.

حسینی با تاکید بر اقتصاد دریامحور و نقش شیلات در تأمین امنیت غذایی افزود: در حال حاضر وزارتخانه های جهاد کشاورزی، امور خارجه و نهاد ریاست جمهوری به همراه سازمان شیلات در عملیاتی کردن این طرح ها هستند و امیدواریم بتوانیم افزایش 250 هزار تنی تولید را با ایجاد شهرهای مولد عملیاتی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نقشه تاب آوری تولید در حوزه آبزیان

رونمایی از نقشه تاب آوری تولید در حوزه آبزیان