مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-26اقتصادي

بزرگراه شهید خرازی تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد


مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعریض بزرگراه شهید خرازی اصفهان بدنه سازی آن تاکنون 72 درصد پیشرفت داشته است، گفت: تلاش می کنیم تا یک ماه آینده پروژه به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرعباس رحمتی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان اظهار داشت: در پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی، عملیات اجرای حفاری شمع های سازه نگهبان دیوارها به اتمام رسیده است و خاک برداری محل تعریض انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش زیادی از زیرسازی پروژه انجام شده و بدنه سازی آن تاکنون 72 درصد پیشرفت داشته است، بیان کرد: تلاش می کنیم تا یک ماه آینده پروژه به بهره برداری برسد.

رحمتی با اشاره به اینکه پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل پل مطهری تا خیابان شهید اشرفی اصفهانی به طول 300 متر در دو باند و در مجموع به طول 600 متر اجرا می شود، خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه در هر باند یک خط عبور جدید به خطوط فعلی اضافه می شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان افزود: این پروژه شامل عملیات حفاری شمع های سازه نگهبان شامل حدود 142 شمع، خاک برداری، بتن ریزی، آرماتوربندی، اجرای دیوار، زیرسازی و روسازی معبر تازه تعریض شده و در نهایت اجرای آسفالت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه شهید خرازی تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد

بزرگراه شهید خرازی تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد