مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-10اجتماعي

لزوم تدوین پروتکل درمانی و مداخله ای برای جلوگیری از خودکشی


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تدوین پروتکل درمانی و مداخله ای مشخص برای جلوگیری از خودکشی در استان اردبیل لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جهانگیر جوانمرد ظهر یکشنبه در دوره آموزشی مداخله خودکشی ویژه 70 نفر از کارشناسان مراکز آسیب دیدگان و اورژانس اجتماعی اظهار کرد: تدوین پروتکل درمانی و مداخله ای مشخص برای جلوگیری از خودکشی در سطح استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه متأسفانه از لحاظ آماری، با کاهش سن خودکشی مواجه هستیم، گفت: مسئله ای که باید به آن توجه کنیم، افزایش و ارتقا آگاهی و درک از واقعیت موضوع است چرا که بسیاری از والدین و اطرافیان فردی که اقدام به خودکشی می کنند، درک کامل و صحیحی از بیماری های روحی و آثار و پیامدهای آن ندارند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه باید برای والدین و خود افراد، آموزش های لازم ارائه شود، بیان کرد: برای برگزاری برنامه های آموزشی، می توان از ظرفیت های صدا و سیما و آموزش و پرورش و رسانه ها نیز استفاده کرد.

جوانمرد عدم توجه به عوامل خودکشی را مهمترین دلیل این کار دانست و ادامه داد: امیدواریم برگزاری دوره آموزشی مداخله در خودکشی باب فتحی برای پیشگیری از خودکشی هموطنان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین پروتکل درمانی و مداخله ای برای جلوگیری از خودکشی

لزوم تدوین پروتکل درمانی و مداخله ای برای جلوگیری از خودکشی