مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-18اقتصادي

برپایی نمایشگاه تخصصی ساختمان با 94 شرکت کننده کشوری در یزد


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور 94 شرکت کننده از سراسر کشور در این استان خبر داد.

- احمد قافی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طبق تقویم اجرایی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان یزد از فردا 28 شهریورماه، بیست و دومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور فعالین این حوزه از هفت استان کشور به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی محصولات استاندارد و برقراری تعامل میان سرمایه گذار و تولید کنندگان صنعت ساختمان سازی دانست و افزود: قرار است در این نمایشگاه تخصصی مواد و مصالح، تاسیسات برقی و مکانیکی، آسانسور، درب و پنجره، شیشه و تجهیزات به نمایش گذاشته خواهد شد.

قافی با بیان این که نمایشگاه صنعت ساختمان از 28 تا 31 شهریور توسط نظام مهندسی ساختمان در استان یزد برپاست، گفت: تکیه بر معماری اصیل و سنتی یزد از جمله محورهای جدی این دوره نمایشگاه در استان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد حضور فعالان حوزه ساختمان سازی از استانهای گیلان، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی، تهران، البرز و یزد، را یکی از ویژگی های این دوره نمایشگاهی دانست و بیان کرد: آخرین دستاوردهای حوزه ساختما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه تخصصی ساختمان با 94 شرکت کننده کشوری در یزد

برپایی نمایشگاه تخصصی ساختمان با 94 شرکت کننده کشوری در یزد