مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-29اقتصادي

کلنگ زنی پروژه 120 واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار


در ششمین روز از هفته دولت با حضور استاندار همدان و جمعی از مدیران کل استانی و مسئولان شهرستان بهار، فاز نخست پروژه نهضت ملی مسکن شامل پروژه 120 واحدی نهضت ملی مسکن شهر بهار کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

- ایسنا/همدان در ششمین روز از هفته دولت با حضور استاندار همدان و جمعی از مدیران کل استانی و مسئولان شهرستان بهار، فاز نخست پروژه نهضت ملی مسکن شامل پروژه 120 واحدی نهضت ملی مسکن شهر بهار کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فرماندار شهرستان بهار در حاشیه این آیین اظهار کرد: این طرح در زمینی به مساحت 5395 مترمربع، در 120 واحد، در شش طبقه مسکونی و با دو طبقه پارکینگ احداث خواهد شد.

مجتبی فیض اللهی افزود: با پیگیری انجام شده در فاز دوم نیز 17 هکتار تملک شده و در فاز سوم نیز نقل و انتقال اسناد یک پهنه سه هکتاری انجام می شود.

وی با بیان اینکه 1400 نفر در شهر بهار و 400 نفر در لالجین برای مسکن ملی ثبت نام کرده اند، گفت: در شهر لالجین دو پهنه یک هکتاری تملک شده و در حال انتقال اسناد بوده و در شهر مهاجران و صالح آباد نیز زمین ها به صورت دو نفره واگذار می شود ضمن اینکه آماده سازی زیرساخت ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان به صورت خاص مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پروژه 120 واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار

کلنگ زنی پروژه 120 واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار