مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-08سياسي

نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند


نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس اخلاق را سرلوحه خود قرار داده و از تبلیغات زودهنگام، تخریب و تهمت زدن به یکدیگر پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه های نماز جمعه خورموج اظهار داشت: ایجاد یأس و بدبینی و در هم شکستن قدرت مقاومت، از ترفندهای خطرناک و زیانبار منافقان و دشمنان است.

وی با بیان اینکه این ترفند در عصر رسانه امروز، از گذشته عمیق تر، گسترده تر، پیچیده تر و خطرناک تر است افزود: عرصه کربلا و نهضت عاشورا، که عظیم ترین تقابل حق برابر باطل و تجلی گاه امید صادق و رجاء واثق است.

امام جمعه دشتی بیان کرد: با وجود این که جریان نا امید کنندگی در کربلا بسیار قدرتمند عمل می کرد و همه اسباب ناامیدی در کربلا وجود داشت و در تحلیلی طبیعی، باید حضرت دلسرد و نامید و از ادامه قیام منصرف می شد ولی با همه این موانع، در سایه اندیشه توحیدی حضرت سیدالشهدا (ع) حماسه عاشورا رقم خورد.

وی ادامه داد: اجتماع بی نظیر اربعین به عنوان بزرگترین راهپیمایی جهان با حضور بیش 20 میلیون نفر از امت اسلام و شیعیان در مقصد جان ها؛ کربلای حسینی به پایان رسید.

بیش از چهار میلیون نفر از زائران ایرانی با همت خود و سخاوت موکب داران ایرانی و عراقی و مدیریت خوب دولت در خلق این اجتماع عظیم نقش آفرین بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند

نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند