موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:512023-08-26بين الملل

موفقیت مهم ارتش اوکراین؛ مستحکمترین خط دفاعی روسیه در هم شکست


نیروهای اوکراینی توانستند که یکی از مستحکم ترین خطوط دفاعی روسیه را در جنوب اوکراین بشکنند و از اکنون به بعد می توانند با سرعت بیشتری پیشروی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری رویترز، یک فرمانده نظامی اوکراینی گفت که نیروهای اوکراینی توانستند که یکی از مستحکم ترین خطوط دفاعی روسیه را در جنوب اوکراین بشکنند و از اکنون به بعد می توانند با سرعت بیشتری پیشروی کنند.

اوکراین ماه ژوئن گذشته ضد حمله خود به اشغالگران روس را آغاز کرد اما خطوط دفاعی روسیه که از آمادگی بالایی برخوردار بود و با میدان های مین حمایت می شود باعث کندی پیشروی نیروهای اوکراینی در جنوب اوکراین و حرکت آنها به سمت دریای آزوف شده است.

این در حالی است که نیروهای اوکراینی روز چهارشنبه هفته گذشته اعلام کردند که پرچم این کشور را در روستای روبوتین در استان زاپاروژیا در جنوب این کشور و در نزدیکی 10 کیلومتری جنوب شهر اوریخیف واقع در خط جبهه به اهتزاز در آوردند.

این فرمانده که در رأس برخی از نیروها به سمت روبوتین بود و از اسم مستعار کومبات استفاده می کند گفت که این جا متوقف نمی شویم.

وی افزود که بعد از آن شهر بردیاسنک داریم و بعد از آن بیشتر پیشروی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت مهم ارتش اوکراین؛ مستحکمترین خط دفاعی روسیه در هم شکست

موفقیت مهم ارتش اوکراین؛ مستحکمترین خط دفاعی روسیه در هم شکست