مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-26سياسي

رونمایی نمایشگاه مجازی اداره کل تامین اجتماعی قم در هفته دولت


نمایشگاه مجازی اداره کل تامین اجتماعی قم به منظور معرفی خدمات و ارائه دستاوردها و عملکرد دو ساله سازمان تامین اجتماعی در دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم رونمایی شد.

- ایسنا/قم نمایشگاه مجازی اداره کل تامین اجتماعی قم به منظور معرفی خدمات و ارائه دستاوردها و عملکرد دو ساله سازمان تامین اجتماعی در دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم رونمایی شد.

در سومین روز از هفته دولت، نمایشگاه مجازی اداره کل تامین اجتماعی قم که به منظور معرفی خدمات و ارائه دستاوردها و عملکرد دو ساله سازمان تامین اجتماعی در دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم برپا شده است توسط مدیرکل تامین اجتماعی استان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی قم، این نمایشگاه به صورت مجازی در سایت این اداره کل به نشانی http://www.

qom.

tamin.

ir قرار گرفته است.

محمد عاشوری در آیین رونمایی از این نمایشگاه مجازی گفت: در این نمایشگاه مجازی فعالیت ها و خدمات اداره کل تامین اجتماعی قم بازمعرفی می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم افزود: دوسالگی دولت فرصت خوبی برای بیان اقداماتی است که در تامین اجتماعی استان انجام شده است و ارائه آمار دقیق و بیان خدمات گسترده در حوزه بیمه ای باعث تقویت امید و اعتماد بین مردم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی نمایشگاه مجازی اداره کل تامین اجتماعی قم در هفته دولت

رونمایی نمایشگاه مجازی اداره کل تامین اجتماعی قم در هفته دولت