مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 21:552023-09-09اقتصادي

ثبت جشنواره انار لرستان در تقویم رویدادهای گردشگری کشور


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ثبت جشنواره انار این استان در تقویم رویدادهای گردشگری کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با پیگیری صورت گرفته و موافقت وزارتخانه، جشنواره انار در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسید.

وی اظهار کرد: در راستای تحقق موضوع ساماندهی و حرفه ای سازی گردشگری رویداد و به منظور رونق صنعت گردشگری در مناطق مختلف کشور، با ثبت جشنواره انار در فهرست رویدادهای گردشگری کشور موافقت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه ثبت این جشنواره در بین تقویم رویدادهای کشور به معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های گردشگری منطقه کمک می کند، افزود: براین اساس جشنواره انار لرستان هر ساله آبان ماه در منطقه تنگ سیاب شهرستان کوهدشت به عنوان متمرکزترین انارستان کشور برگزار خواهد شد.

حسن پور، ادامه داد: تداوم ثبت این جشنواره در تقویم رویدادهای گردشگری کشور منوط به استمرار تطبیق شرایط رویداد باتوجه به دستورالعمل ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواهد بود.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم جشنواره انار در منطقه سیاب کوهدشت در آبان ماه امسال باکیفیت مطلوب و در راستای معرفی این ظرفیت بزرگ در سطح شهرستان کوهدشت برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جشنواره انار لرستان در تقویم رویدادهای گردشگری کشور

ثبت جشنواره انار لرستان در تقویم رویدادهای گردشگری کشور