مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 22:452023-09-17سياسي

بیش از 2500 برنامه در هفته دفاع مقدس در بوشهر برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: امسال بالغ بر دو هزار و 500 برنامه تا پایان هفته دفاع مقدس در بوشهر اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ علیرضا غریبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال یک هزار و 800 برنامه به دبیرخانه اعلام شده که در سراسر استان اجرایی شود و بالغ بر دو هزار و 500 برنامه تا پایان هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

  وی در خصوص برنامه های شاخص در مرکز استان افزود: دیدار فرماندهان و مسؤولان با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان، همایش تجلیل از پیشکسوتان با عنوان جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز ، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، رژه نیروهای مسلح مستقر در استان در روز جمعه در خیابان ساحلی، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، رونمایی از تولیدات هنری و رادیویی با رونمایی از 20 عنوان کتاب دفاع مقدس از برنامه های مهم این هفته است.

   غریبی شعار امسال را ما متحدیم عنوان کرد و گفت: یادواره 56 شهید جهادگر و همایش جهاد تبیین و امید آفرینی در حسینیه عاشقان ثارالله، تجلیل از سربازان، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین و همایش اولین پاسخ و معرفی شهید شاخص بدایار بهبودی در پایگاه ششم شهید یاسینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2500 برنامه در هفته دفاع مقدس در بوشهر برگزار می شود

بیش از 2500 برنامه در هفته دفاع مقدس در بوشهر برگزار می شود