مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-30سياسي

خدمت رسانی 21 موکب جهادی بسیج سازندگی قزوین به زائران اربعین


سرهنگ مهدی صادق پور در حاشیه بازدید سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از موکب جهادی شهر آوج، در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حضور و فعالیت جهادگران در حرکت عظیم اربعین علاوه بر ارائه خدمات به زائرین فرصتی جهت ترویج و گسترش گفتمان جهادی است.

وی افزود: بر این اساس 21 گروه جهادی در قالب برپایی موکب توسط جهادگران استان پیش بینی شده و در این روزها در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) هستند.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: در سازماندهی موکب ها دقت شده تا با در نظر داشتن توانمندی ها و انگیزه جهادگران، از طریق فعالیت در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، خدمات دارویی، اسکان زائرین، پذیرایی و امورات فرهنگی، امر خدمت رسانی در بستر اربعین فراهم شود.

سرهنگ صادق پور در پایان گفت: از اهداف برپایی موکب ها می توان به ترویج و فراگیر شدن نهضت خدمت رسانی در اربعین در پرتو محبت اهل بیت علیهم السلام، ارائه خدمت مادی و معنوی به زائرین اربعین و فرهنگ سازی عمومی آن و همچنین استفاده از ظرفیت های جهادگران در رفع مشکلات و خدمت رسانی به زائرین اربعین اشاره کرد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 21 موکب جهادی بسیج سازندگی قزوین به زائران اربعین

خدمت رسانی 21 موکب جهادی بسیج سازندگی قزوین به زائران اربعین