مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-01سياسي

پرداخت دیرهنگام مطالبات کشاورزان و شرمندگی مسئولان


پرداخت دیرهنگام مطالبات کشاورزان اسباب شرمندگی مسئولان را در مقابل کشاورزان زحمتکش فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جعفرزاده با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: حضور باشکوه مردم حسینی در پیاده روی های اربعین نشان از شکوه و عظمت آرمان حسینی در بین مردم متدین ایران اسلامی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع عظمت حماسه عاشورا به گونه ای است که هرچه زمان می گذرد، ابعاد بی انتهای این حماسه بیش از پیش تجلی می یابد و در هر دوره بارقه ای از نهضت سراسر نورانی امام حسین (ع) و برکاتی از برکات بی شمار عاشورا نمودار می شود.

خطیب جمعه اصلاندوز با تبیین تمایز اسلام ناب محمدی از اسلام های التقاطی اموی گفت: اولین پیامد و اثر حماسه کربلا این بود که اسلام اموی از اسلام علوی جدا شد و مردم فهمیدند اسلام یزید اسلام اموی است و اسلام امام حسین (ع) اسلام علوی است.

جعفرزاده تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین شاخص های بصیرت داشتن توجه به ابعاد این نظریه نورانی امام خمینی و امام خامنه ای یعنی نظریه تمایز و تقابل دو نوع قرائت از اسلام در صورت دوگانه اسلام ناب و اسلام آمریکایی است.

وی گفت: این نظریه الهی اگرچه در ابتدا از سوی امام خمینی (ره) طرح شد، اما بعد از ایشان توسط رهبر انقلاب نیز ادامه یافت و تعاریف و جنبه های بیشتری نیز به آن اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت دیرهنگام مطالبات کشاورزان و شرمندگی مسئولان

پرداخت دیرهنگام مطالبات کشاورزان و شرمندگی مسئولان