مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-19اجتماعي

بارش 5 ساعته آستارا معادل بارندگی سالانه یک استان


در مدت زمان پنج ساعت ابتدایی بارش ها در آستارا 265 تا 270 میلیمتر بارندگی رخ داد که معادل یک سال دبی بارش در یک استان است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل آب منطقه ای گیلان گفت: در مدت زمان پنج ساعت ابتدایی بارش ها در آستارا 265 تا 270 میلیمتر بارندگی رخ داد که معادل یک سال دبی بارش در یک استان است.

وحید خرمی در گفت وگو با خبرنگاران، به تشریح بارندگی سیل آسا در آستارا در بامداد روزگذشته پرداخت و اظهار کرد: انتظار بارش 160 تا 200 میلیمتری در یک روز وجود داشت، این در حالی است که در مدت زمان پنج ساعت ابتدایی بارش ها در آستارا 265 تا 270 میلیمتر بارندگی رخ داد که معادل یک سال دبی بارش در یک استان است.

وی در ادامه با اشاره به آماده باش همه دستگاه ها، ادارات و بخش های مربوطه در منطقه پیش از تشدید بارندگی ها، افزود: تمهیدات لازم با همکاری و تعامل خوب دستگاه های مختلف از جمله استانداری، فرمانداری، ستاد مدیریت بحران، وزارت کشور و.

به منظور جلوگیری از بروز خسارت های احتمالی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با بیان اینکه در 24 ساعت از شروع بارش ها دبی بارش ها به 320 میلیمتر رسید، یادآور شد: سیلاب جاری شده در آستارا جزو سیلاب های 100 ساله در این منطقه به شمار می رود؛ به عبارت دیگر احتمال بروز چنین بارشی و وقوع این سیلاب هر 100 سال یک بار وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 5 ساعته آستارا معادل بارندگی سالانه یک استان

بارش 5 ساعته آستارا معادل بارندگی سالانه یک استان