مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-26بين الملل

معضل بی خانمانی و موادمخدر در «شهر آکادمیک» آمریکا


افزایش تعداد افراد بی خانمان در شهر بوستون واقع در ایالت ماساچوست آمریکا زنگ خطر را در این شهر به صدا درآورده و مردم محلی نسبت این وضعیت ابراز نگرانی می کنند و می گویند بوستون می تواند به «بازار مخدر رو باز» بدل شود.

- افزایش تعداد افراد بی خانمان در شهر بوستون واقع در ایالت ماساچوست آمریکا زنگ خطر را در این شهر به صدا درآورده و مردم محلی نسبت این وضعیت ابراز نگرانی می کنند و می گویند بوستون می تواند به بازار مخدر رو باز بدل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، وضعیت ناامن این شهر که خشونت و مصرف مواد مخدر در آن رو به افزایش است، موجب شده تا مقامات و شهردار بوستون واکنشی نشان دهند.

میشل وو شهردار بوستون و دیگر مقامات این شهر طرحی را مبنی بر جمع آوری چادرها و مکان های موقت بی خانمان ها عنوان کرده اند و قرار است مقرراتی را در این راستا اعمال کنند.

او نسبت به خشونت در برخی محله های بوستون ابراز نگرانی می کند و می گوید: خشونت ها در برخی محله ها به سطح جدیدی رسیده و به طور متوسط هفت حمله در هفته در برخی محله های این شهر رخ می دهد که بیش از دو برابر میانگین در بقیه قسمت های شهر است.

طبق این طرح جدید، پلیس بوستون می تواند چادرها، برزنت ها و سازه های موقتی را که در خیابان آتکینسون وجود دارند، جمع آوری و خراب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل بی خانمانی و موادمخدر در «شهر آکادمیک» آمریکا

معضل بی خانمانی و موادمخدر در «شهر آکادمیک» آمریکا