مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-26اجتماعي

نشانی موکب های اربعین ویژه بانوان اعلام شد


دبیر کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی اطلاعات مربوط به 100 موکب خدمت رسانی ویژه بانوان در اربعین در پایانه های مرزی و شهرهای عراق را اعلام کرد.

- دبیر کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی اطلاعات مربوط به 100 موکب خدمت رسانی ویژه بانوان در اربعین در پایانه های مرزی و شهرهای عراق را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، مجید نامجو افزود: در این موکب ها خدمات مختلفی از اختصاص اتاق کودک و مادر ، مهد و اتاق بازی کودکان، توزیع بسته های بهداشتی ویژه خانم ها، خدمات درمانی و پزشکی، توزیع بسته های فرهنگی، خدمات طب ایرانی-اسلامی و ترجمه و.

به بانوان ارائه می شود.

او همچنین درباره وضعیت خدمت رسانی به زائران اربعین اظهار کرد: سال گذشته و برای نخستین بار، اطلاعات موکب ها که به طور ویژه مشغول به خدمت رسانی به بانوان بودند گردآوری شد که بیش از 150 موکب تخصصی بانوان از سراسر کشور مورد شناسایی قرار گرفت که در راهپیمایی عظیم اربعین در شهرهای مختلف ایران و عراق و در مسیرهای مواصلاتی شهرهای زیارتی عراق و به طور خاص نجف و کربلا و طریق مشایه الحسین(ع) حضور و مشارکت فعال داشتند و مدیر اجرایی در صدور پروانه موکب بانوان بزرگوار کشورمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانی موکب های اربعین ویژه بانوان اعلام شد

نشانی موکب های اربعین ویژه بانوان اعلام شد