مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:562023-09-09حوادث

گردشگران هندی که ایران به مذاقشان خوش آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، یک خانواده گردشگرِ هندی با خودروی کلاسیک سفرشان را از هندوستان به مقصد انگلیس به صورت زمینی آغاز کردند و در مسیرشان به لارستان رسیدند.

این خانواده هندی روز یازدهم شهریور شارجه امارات را ترک کردند با پرواز خود را به بندرعباس رسانند و از آنجا راهی لارستان شدند و به گفته خودشان آب و هوا، جاذبه و آیین های ایران به مذاقشان خوش آمده است.

دامِن تاکور توریست 50 ساله هندی که همراه همسر، دختر و پنج نفر از اقوامش در قالب تور خانوادگی به لارستان رسیدند از آثار تاریخی لار از جمله بازار قیصریه، دهنشیر و مسجد چهار برکه بازدید کردند.

 خانواده تاکور در گفتگو با خبرنگار فارس از شیفتگی شان نسبت به ایران چنین گفتند: اولین بار است که به ایران آمده ایم، ایران خیلی قشنگ است، از بندرعباس تا اینجا جاهای قشنگی را دیده ام، کوه های منطقه هرمزگان شبیه کوه های منطقه خودمان در هند است؛ واقعأ شیفته صمیمیت و مهربانی ایرانی ها شده ایم و این حس رفاقت و عشقی را که در ایران دیده ایم در هیچ جای دیگر تجربه نکرده ایم.

دامِن تاکور توریست 50 ساله هندی افزود:  زمانی که سه ساله بودم پدرم کار  گردشگری را شروع کرد و الآن هم من راه پدرم را ادامه می دهم، شغلم، نمایندگی کارهای ساختمانی و بتن ریزی است یک ماه و نیم تا دو ماه در سال در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران هندی که ایران به مذاقشان خوش آمد

گردشگران هندی که ایران به مذاقشان خوش آمد