مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:002023-08-28اقتصادي

احیای بیش از 154 واحد تعطیل استان همدان


استاندار همدان از احیای بیش از 154 واحد تولیدی تعطیل شده استان همدان در دولت سیزدهم خبر داد.

- علیرضا قاسمی فرزاد، دوشنبه 6 شهریور در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه زنجیره تأمین و تولید انواع پوشک و پد بهداشتی شرکت بافتسان ملایر، اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم بیش از 250 واحد صنعتی راکد، بلاتکلیف و نیمه تعطیل در استان وجود داشت که با نگاه دولت حمایت شدند.

وی به حمایت ها و پشتیبانی های نماینده مردم ملایر در مجلس از تولید و تلاش جهادی فرماندار ویژه ملایر از تولید و سرمایه گذار و تلاش مدیران جهادی اشاره و بیان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی ما مسیر توسعه و رونق تولید را در پیش گرفته اند.

قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه هر روز آثار و نتایج این اقدامات در سطح این شهرستان بروز و ظهور می کند، گفت: امروز شاهد تلاش مدیران جهادی در عرصه های مختلف هستیم.

وی ضمن قدردانی از مجموعه بافتینه و بافتسان مطرح کرد:حضور این مجموعه در عرصه تولید و به ویژه در دوران کرونا قابل تحسین است.

استاندار همدان ضمن تأکید بر ضرورت حمایت از چنین مجموعه های منضبط، توانا و مقتدری و قدردانی از تلاش و زحمات آنها تصریح کرد: بدون اغراق می گویم مجموعه های بافتینه و بافتسان دو نگین درخشان در شهرستان ملایر، استان همدان و در سطح ملی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بیش از 154 واحد تعطیل استان همدان

احیای بیش از 154 واحد تعطیل استان همدان