مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-02بين الملل

محورهای مذاکرات بن سلمان در انگلیس


روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت، روابط میان خاندان سلطنتی انگلیس و عربستان مستحکم است، بر این اساس پیش بینی می شود محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در سفر خود به لندن، - روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت، روابط میان خاندان سلطنتی انگلیس و عربستان مستحکم است، بر این اساس پیش بینی می شود محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در سفر خود به لندن، از استقبال گرم چارلز، پادشاه انگلیس و دیگر اعضای ارشد خاندان سلطنتی انگلیس برخوردار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افرایم هاردکسل، نویسنده انگلیسی در مقاله ای در روزنامه دیلی میل چاپ این کشور نوشت، چارلز سوم، پادشاه انگلیس به صورت منظم به ریاض سفر می کرد تا جایی که مراسم نمایشی رقص شمشیر عربستان را به خوبی یاد گرفته و یک بار هم آن را با لباس سنتی عربستان اجرا کرد.

به گفته منابع انگلیسی، از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای سفر به انگلیس در پاییز دعوت شده تا به تقویت توافق تجاری بزرگ با منطقه خلیج فارس کمک کند.

با وجود اینکه این سفر به صورت رسمی اعلام نشده؛ اما برخی گزارش ها حاکی از این است که دیدار با چارلز سوم در راس برنامه های این سفر قرار دارد، همچنین ولیعهد عربستان مذاکرات سطح بالایی با ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس درباره توافق تجارت آزاد پیشنهادی در پی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با شورای همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای مذاکرات بن سلمان در انگلیس

محورهای مذاکرات بن سلمان در انگلیس