مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-05سياسي

تخریب، تحریف و تردید برنامه دشمنان در ایران است


تخریب، تحریف و تردید برنامه دشمنان در ایران است که می خواهند ملت را با این برنامه ها - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در همایش پرچمداران دین و اندیشه که با حضور روحانیون شیعه و سنی کردستان در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با قرائت آیه 127 سوره نحل، اظهار کرد: چند دستور در این آیه وجود دارد که برای طلاب و روحانیون مفید است، اول اینکه صبر باید آویزه گوش ما باشد اینکه در برابر مسائل صبر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته عده ای اذیت شدند و اکنون نیز چنین است اما به دستور قرآن باید صبر کنیم و مقاومت داشته باشیم چرا که صبر و صبرپیشه گی از مهم ترین مولفه ها و ویژگی هایی است که همه باید آن را آویزه گوش خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه زندگی طلبگی زندگی ساده است قرار نیست مانند افراد ثروتمند و متمکن زندگی کنیم، خاطرنشان کرد: صبر، تمسک به پروردگار و غصه نخوردن برای برخی کارها باید سرلوحه هر مسلمانی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: خداوند در قرآن می فرماید ای رسول صبر و تحمل پیشه کن که صبر تو تنها به توفیق خداست و بر آنها که ترک کفر و عناد نمی کنند غمگین مشو و از مکر و حیله آنان دلتنگ مباش .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب، تحریف و تردید برنامه دشمنان در ایران است

تخریب، تحریف و تردید برنامه دشمنان در ایران است