مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-23اجتماعي

34 گیت ورودی و خروجی برای تردد زوار حسینی در مرز چذابه فعال شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در آستانه پیاده روی زائران اربعین حسینی، 34 گیت ورودی و خروجی برای تردد زائران در پایانه مسافری چذابه فعال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جولانژاد صبح امروز چهارشنبه در گفت وگویی رسانه ای از فعال شدن گیت های خروجی و ورودی زائران اربعین در مرز چذابه خبر داد و اظهار کرد: در مجموع 34 گیت ورودی و خروجی در مرز چذابه آماده ارائه خدمات به زائران حسینی است که از این تعداد 16 گیت ثابت و 18 گیت موقت در این پایانه به کار گرفته شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه در 2 مرز استان اقدامات خوب و مؤثری برای سهولت در حرکت زائران اربعین حسینی صورت گرفته است، تصریح کرد: 48 گیت برای عبور زائران در مرز شلمچه آماده سازی شده است و هیچ گونه مشکلی در تردد زائران از این مرز وجود ندارد.

جولانژاد با بیان اینکه امسال تردد اتباع مقیم کشور از مرز شلمچه و اتباع غیر مقیم از مرز چذابه خواهد بود، گفت: نرخ کرایه اتوبوس از مبدا پایانه های مسافربری شهرستان های استان تا پایانه های مرزی شلمچه و چذابه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام شده است که زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی، به تیم پاسخگویی و رسیدگی به شکایت زائران اربعین حسینی (ع) در پایانه مقصد خود اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 گیت ورودی و خروجی برای تردد زوار حسینی در مرز چذابه فعال شد

34 گیت ورودی و خروجی برای تردد زوار حسینی در مرز چذابه فعال شد