مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 18:202023-08-31سياسي

افتتاح دو مدرسه 12 کلاسه در کرمان و راور


با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، امروز 9 شهریور ماه دبستان دخترانه 12 کلاسه برکت حضرت فاطمه (س) در راور و مدرسه 12 کلاسه علوی در روستای الله آباد کرمان افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، امروز 9 شهریور ماه دبستان دخترانه 12 کلاسه برکت حضرت فاطمه (س) در راور و مدرسه 12 کلاسه علوی در روستای الله آباد کرمان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا هدایتی مدیرکل نوسازی مدارس استان در مراسم افتتاح دبستان دخترانه 12 کلاسه برکت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در راور اظهار کرد: این مدرسه با 1290 مترمربع زیربنای آموزشی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است .

وی افزود: این مدرسه دارای 3500 مترمربع محوطه و 390 متر حصار است و برای اتمام آن اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان هزینه شده است.

هدایتی تصریح کرد: امسال تا ابتدای مهرماه تعداد 130 مدرسه جدید توسط اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: در یک سال اخیر سیستم سرمایشی و گرمایشی 1020 کلاس درس در سطح استان کرمان استاندارد سازی شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به بهره برداری از 2000 مدرسه و 10 هزار کلاس و پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور با شعار مدرسه سازی تجلی مردمی سازی افزود: 713 کلاس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو مدرسه 12 کلاسه در کرمان و راور

افتتاح دو مدرسه 12 کلاسه در کرمان و راور