مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-10سياسي

زمینه رقابت سالم با حضور حداکثری در انتخابات فراهم می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: انتخابات مهم ترین رویداد جمهوری اسلامی است لذا باید زمینه رقابت سالم و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ناهیدی پیش از ظهر یک شنبه در ستاد انتخابات خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری انتخابات به عنوان مهم ترین رویداد نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید زمینه رقابت سالم و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: سیستم های نرم افزاری و بخش سخت افزاری و اجرایی انتخابات نیز بخش مهمی از کارهاست که مجریان باید به آن توجه ویژه داشته باشند تا هیچ مشکل اجرایی در زمان انتخابات نداشته باشیم .

وی در حوزه سخت افزاری بر توجه ویژه به امکانات، زیرساخت ها، اقدامات لازم و آماده سازی بسترها تاکید کرد و افزود: کارکرد و کارآمدی دستگاه ها در مشارکت حداکثری در انتخابات نقش مؤثری دارد.

ناهیدی با بیان اینکه در حوزه هایی که نیاز است، بستر زیرساختی و امکانات برای برگزاری انتخابات الکترونیک فراهم می شود، بیان کرد: تمام عوامل اجرایی باید مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم را سرلوحه کار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه رقابت سالم با حضور حداکثری در انتخابات فراهم می شود

زمینه رقابت سالم با حضور حداکثری در انتخابات فراهم می شود