مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 19:402023-09-21اقتصادي

رشد اقتصادی 6.2 درصدی در بهار امسال/ از رکود خارج شدیم


بهار امسال از معدود دوره هایی بوده که رشد اقتصادی فصل اول سال از متوسط رشد اقتصادی سال و متوسط رشد اقتصادی بلند مدت بالاتر ثبت شده است.

- معاون بانک مرکزی گفت: بهار امسال از معدود دوره هایی بوده که رشد اقتصادی فصل اول سال از متوسط رشد اقتصادی سال و متوسط رشد اقتصادی بلند مدت بالاتر ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شیریجیان؛ معاون اقتصادی بانک مرکزی و علیرضا قائدی؛ معاون اداره حساب های اقتصادی بانک مرکزی با حضور در برنامه میز اقتصاد توضیحاتی در رابطه با آمار رشد اقتصادی در بهار سال 1402 ارائه کردند.

شریجیان در رابطه با برنامه های بانک مرکزی و دولت در سال 1402 گفت: از اواخر سال گذشته با توجه به تلاطمی که در متغیرهای کلان اقتصادی ایجاد شد، مجموعه اقتصادی دولت به این جمع بندی رسید که باید هدفگذاری خود را در سال 1402 بر رشد غیرتورمی اقتصاد، تعدیل و مواجهه با سیکل های مخرب اقتصادی و پیش بینی پذیر کردن متغیرهای کلان اقتصادی برای عموم مردم و فعالان اقتصادی قرار دهد.

تدوین بسته سیاستی مهار تورم و رشد تولید وی افزود: امسال که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شد، این اطمینان خاطر در منظومه اقتصادی حکمرانی دولت ایجاد شد که هدفگذاری انجام شده و رویکردی که دولت در نظر گرفته است، به درستی انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی 6.2 درصدی در بهار امسال/ از رکود خارج شدیم

رشد اقتصادی 6.2 درصدی در بهار امسال/ از رکود خارج شدیم