مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-13سياسي

نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان کرمان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان، در نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان کرمان گفت: - نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان کرمان در آستانه سال جدید تحصیلی، به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان، در نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان کرمان گفت: مدیران و معاونینی که در حوزه فرهنگ کار می کنند، افسران فرهنگی در خط مقدم هستند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی؛ افزود: جنگ ادراکی و شناختی که دشمن پیش گرفته و هدفشان فرهنگ و مراکز فرهنگی همچون آموزش وپرورش، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است و این جنگ تعطیلی ندارد و اگر دشمن بتواند به هدفش برسد و پیروز شود کشور از درون سقوط خواهد کرد.

او اظهار داشت: یکی از دلایلی که کشور ما مورد هجوم همه جانبه این جنگ قرار گرفته این است که کشور ما از همان اول اجازه دخالت غیر را نداده و جلوی دشمنان با تمام قدرت ایستادگی کرده است.

وی افزود: دلیل دیگر این است که، ما کشوری هستیم که در دنیا مطرح و صاحب نظر بوده و نه تنها اجازه دخالت نداده ایم بلکه با هر جنگ و دخالتی مبارزه می کنیم و همواره در حال پیشرفت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان کرمان برگزار شد

نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان کرمان برگزار شد