مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-05سياسي

برگزاری اربعین حسینی با حضور دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع)در فارس


تمام شهرستان های استان فارس با برگزاری پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی همراه با زائران اباعبدالله الحسین (ع) نسبت به اقامه عزاداری حسینی اقدام می کنند.

- - گروه استان ها، علیرضا پرنیان: هم زمان با ایام اربعین حسینی، مردم استان فارس با برگزاری مراسم دلدادگان اربعین حسینی و برپایی موکب در تلاش اند تا نسبت به گرامیداشت این مراسم مذهبی اقدام کنند.

بیش از 105 موکب از استان فارس در کشور عراق در حال خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی هستند این در حالی است که بیش از 750 موکب نیز در اقصی نقاط استان به زائران حسینی خدمات ارائه می دهند.

استان فارس در منطقه جغرافیایی ویژه ای قرار گرفته علاوه بر اینکه محلی برای دسترسی شمال کشور به جنوب و بالعکس است این استان در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی است که از کشورهایی نظیر افغانستان، پاکستان و هند برای رسیدن به کربلا عزم سفرکرده اند.

برپایی موکب های اربعین حسینی در شهرستان های فارس، برپایی موکب در مرز شلمچه، ایجاد موکب در کشور عراق، پذیرایی، اسکان و ارائه خدمات بهداشتی تنها بخشی از خدماتی است که موکب داران فارسی به زائران اربعین حسینی ارائه می دهند.

برگزاری مراسم پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در فارس مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مراسم پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی در 37 شهرستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اربعین حسینی با حضور دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع)در فارس

برگزاری اربعین حسینی با حضور دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع)در فارس